środa, 3 grudnia 2014

wystawy, wernisaże...tym razem Ursus


Dziś krótka fotorelacja z naszej drugiej wystawy, zorganizowanej przez FotoMatki warszawskie.
Pierwsza odbyła się w maju, przy wsparciu Fundacji Mama i Akademii Fotografii Dziecięcej, tym razem wystawa przejechała do Ursusa, po drodze wzbogacając się o kilkanaście prac. O wystawie pisałam już na facebooku, dziś moja foto-relacja z wydarzenia. Części oficjalnej, przemówień, nie udało mi się złapać, bo kilka minut się spóźniłam z moją Trójcą, ale zobaczcie co się działo chwilę potem.



aaaaa oczywiście Mini-sesje jeszcze trwają do końca grudnia - kto ma ochotę, wpadajcie!

a kto chce zobaczyć moje osobiste Potworki niech obejrzy relacje Ursus tv z wernisażu!



















1 komentarz:

  1. Świetny reportaż! Gratuluje wystawy i spotkania się w tak super gronie. Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń